Net wakker

15 oktober 2014 - El Encinar, Spanje

Gisteren ben ik met het vliegtuig van Amsterdam naar Madrid gevlogen en vervolgens met de bus naar Salamanca gereden. Hier werd ik opgewacht door mijn gastfamilie en Nacho. Met de auto reden we naar El Encinar (waar ik nu ben) en probeerde ik voorzichtig contact te leggen met de gebrekkig Engels sprekende Spanjaard. Gelukkig heb ik voor Frans gekozen in mijn profiel, want de ouders komen uit Frankrijk en die kon ik dus redelijk verstaan (in ieder geval beter dan in het Spaans). Nadat ik mijn koffer had uitgepakt ben ik gaan voetballen met Nacho en zijn plaatselijke vrienden. Dat was erg apart, maar we gaaf, want iedereen kon weer andere trucjes en ik werd dan ook verschrikkelijk vaak gepaneerd. Uiteindelijk kwamen we thuis en ging ik avond eten (om half tien!) en maar slapen, want ik was moe van de reis.

Luuk

1. Hanny:
    15 oktober 2014
    Goedemorgen Luuk,
    Leuk om te lezen dat voelt toch een beetje dicht bij huis.
    Hier veel regen nu. Je merkt direct al dat het leven daar anders is. Zoals je schrijft laat eten enz. Vandaag gelijk naar school? De ouders hebben natuurlijk al wel de Spaanse gewoontes over genomen. Succes en kijk uit naar je berichten.
    Liefs Oma H.
  2. Natas:
    15 oktober 2014
    Ha die Luuk!
    Wat leuk om je verhaal te lezen! Uiteraard had ik al van mama gehoord dat je goed was aangekomen! Super fijn!
    Da's wel ff wennen, dat late eten... Of niet? Ben erg benieuwd naar je belevenissen en ga je trouw volgen! Hoop dat je tussen al je huiswerk etc door lekker veel tijd hebt voor leuke dingen en te bloggen
    Liefs van ons dikke knuffel van Suze ( ligt nu snurkend op mij arm.., wordt langzaam wakker... Hongerrrrr)