Spaanse Verjaardag

10 december 2014 - El Encinar, Spanje

Gisteren was het mijn verjaardag. Ik ben door veel mensen gefeliciteerd en het was een erg leuke dag, hoewel het op zijn Spaans ietsje anders gaat. Hier word je aan je oren getrokken op je verjaardag. Het aantal keer is je nieuwe leeftijd. Een beetje vreemd, maar wel grappig. Ook heb ik een cadeau gekregen van de familie. Een voetbalshirt van het Nederlands Elftal.

Er was ook een iets minder leuk ding op 9 december. Er was ingebroken op school. Alles lag overhoop en kasten waren naar beneden geflikkerd. Ook waren er deurklinken uitgezaagd en overal lag papier. Alle computers gestolen. Bij elkaar een miljoen euro schade.

Luuk

1. Natas:
    12 december 2014
    Zo.. Wat een nieuws op 9 dec! Nu oorlellen tot op je knieën?
  2. Hanny:
    12 december 2014
    Hoi Luuk,

Leuk hoor om de film te zien, toch nog moeilijk met licht om het allemaal goed te krijgen en komt natuurlijk ook door de kleine ruimtes waar je het opneemt. maar wel een indruk gekregen hoor. Voetbal is daar wel heel populair zo te horen en te zien. Je laatste week alweer, gaat achteraf altijd snel.
    Liefs oma
  3. Johan, Saskia, Kirsten:
    17 december 2014
    Hoi Luuk,
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! (beter laat dan nooit ;) ). Zo te lezen heb je de laatste tijd veel leuke (en ook wat minder leuke) dingen mee gemaakt. Anders dan hier in NL iig. Veel success nog de laatste dagen voordat je weer naar ons kikkerlandje terug komt. Alhoewel het qua weer misschien wel prettiger is om daar nog te blijven ;)

Groetjes, Johan, Saskia en Kirsten