Toch nog niet naar Salamanca

12 november 2014 - El Encinar, Spanje

Vandaag kreeg ik te horen dat we van het weekend niet naar Salamanca gaan. Dat is natuurlijk niet leuk, maar als vervanging gaan we naar Segovia, een uurtje van Madrid. Google het maar eens, het lijkt erg mooi. Daar gaan we zaterdag de hele dag heen. Voor volgende week moet ik ook een Frans boek lezen dat ze even hebben bedacht. Erg snel lezen dus. Voor de rest gaat het wel goed en ga ik morgen skypen met mijn klas.

Luuk

1. Ellis:
    13 november 2014
    Lieve Luuk,ik heb Segovia even opgezocht en dat ziet er erg mooi uit. Alvast veel plezier! En in Salamanca kom je vast ook binnenkort wel. Liefs mam
  2. Natas:
    Ha Luuk!
    Uiteraard ook even gegoogled! Mooie stad, ook by night! Veel plezier! En nog steeds erg leuk om je blog te lezen! Ben benieuwd hoe t Skypen met de klas was! Dikke kus, Natas
  3. Ineke wilkeshuis:
    13 november 2014
    Hoi Luuk, hoop dat het leuk was vandaag om met je klas te Skypen. Van Segovia staan mooie plaatjes op internet! Succes met het Franse boek en ga het weekend maar genieten!
    Liefs van ons.
  4. Hanny:
    14 november 2014
    Hey Luuk,

Soms is het leuk ineens wat anders en voor jou toch allemaal nieuwe indrukken en zo te zien inderdaad leuk op foto,s van internet.
    Met je Franse boek gaat het zeker lukken, je hoeft je niet te vervelen heb ik de indruk.
    Hoe is het met je Spaans??
    Hoe vond je klas het skypen met jou? een beetje jaloers op jou misschien, en voor jou ook leuk natuurlijk.
    Veel plezier het week-end.
    Sinterklaas komt hier morgen aan uit Spanje.
    Liefs van