Afgelopen Week

9 november 2014 - El Encinar, Spanje

De week was niet echt anders dan anderen. Het was naar school gaan, lunchen en huiswerk en chillen. Van het weekend zouden we naar Salamanca gaan, maar dat wordt ineens volgende week. El Encinar had gisteren wel een uitwedstrijd in Salamanca. Dat was op zich niet heel bijzonder, maar ik heb daar wel regen meegemaakt. Maar dan ook meteen hagel. Voor de rest ga ik donderdag skypen met mijn klas. Dat lijkt me erg leuk, maar ook wel een beetje raar. Het leuke van dat we niet naar Salamanca gaan vandaag, is dat ik tot 11 uur kon uitslapen.

Luuk

1. Hanny:
    9 november 2014
    Goedemiddag dan maar Luuk,
    Lekker een keer uitslapen toch, heb je soms nodig.(helaas lukt het mij niet meer) Heb weer 2 dagen genoten van Suze, een schatje hoor. Vanmorgen naar Kunst wezen kijken en ben zelf weer druk met mijn schilderen. Mandela gedaan en nu Obama.
    Misschien moet ik straks voor jou iets maken van een foto die je daar maakt. (je weet dat kan ik) Succes maar weer met alles, liefs
  2. Ineke wilkeshuis:
    9 november 2014
    Hoi Luuk,
    Fijn dat we even konden Skypen vanochtend. Hoop dat je toch nog een beetje leuke dag hebt vandaag. Veel plezier donderdag met het skypen met je klas! Liefs van ons.