De Uitwedstrijd

30 november 2014 - El Encinar, Spanje

Het is al een tijd geleden dat ik wat op mijn blog gepost heb, maar de komende tijd zal dat weer wat vaker gaan gebeuren. Het is nog twee en een halve week en dan kom ik ongeveer weer terug. Ik heb inmiddels (iets later dan bedoelt) de foto's van Segovia op de blog gezet. Morgen komt er als het goed is een trailer van de film voor CKV. Eigenlijk zouden Stan en ik die film morgen af moeten hebben, maar vanwege internet problemen is dat niet gelukt.

Gisteren was er een uitwedstrijd van El Encinar. Dat is nooit echt een spektakel, maar deze keer had de club een bus voor vijftig man gehuurd en konden alle ouders en de spelers (dus eigenlijk de hele club) mee om te kijken naar de wedstrijd.

In dat dorpje gingen de spelers zich voorbereiden op de wedstrijd en vroeg de vader van Nacho aan mij of ik het dorpje wilde zien. Dat wilde ik wel, want anders moest ik weer naar die wedstrijd van El Encinar gaan zitten kijken, om vervolgens te zien dat ze met 10-0 hadden verloren, zo bleek later. Het dorpje had een zekere stadsmuur en de vader vertelde me dat hij er achttien jaar had gewerkt in de meubelindustrie. Hij kende ook ongeveer de helft van de mensen die we tegen kwamen.

Nadat we nog even wat in een cafe hadden gedronken met de moeder van Nacho, die zich inmiddels ook bij ons had gevoegd, gingen we gezamenlijk terug om de tweede helft van de wedstrijd te bekijken. Bij rust was het al 7-0.

Beelden van het dorpje en de wedstrijd zijn te zien in de trailer van het filmpje voor CKV. Het filmpje zal zodra het af is ook op de blog komen.

Luuk

1. Ellis:
    2 december 2014
    Supergave trailer! Ik kan niet wachten tot de film uitkomt. Succes jongens!
  2. Natas:
    7 december 2014