Eindelijk alles geregeld

28 oktober 2014 - El Encinar, Spanje

In de toetsweek zijn er een aantal toetsen die je wel moet maken, of niet, of nooit. Hoe dan ook, ik heb alles gisteren geregeld en nu proberen de toetsweek nog heelhuids door te komen. Deze begint op aanstaande donderdag. Het is hier nog steeds leuk en de Spaanse lessen gaan meer helpen. Ik versta bijvoorbeeld meer als de ouders van Nacho iets tegen mij zeggen, maar als Nacho met zijn vrienden praat dan haak ik toch nog vrij snel af.

Ik heb trouwens mail gekregen van Reilogger dat er al iets van 100 mensen mijn blog hebben bekeken. Ik zou het leuk vinden als je ook een reactie achterlaat zodat ik een beetje weet wie er nou kijken.

Luuk

1. Ellis:
    Ha Luuk,
    Leuk dat je blog zoveel bekeken wordt. Top dat je Spaans al best goed gaat. Je bent goed bezig met de voorbereidingen voor de toetsen dus dat komt vast goed. Succes met de toetsen voor jou en Stan.
    Liefs mam
  2. Max, Joosje, Linda, Myrthe:
    28 oktober 2014
    SUCCES MET JE TOETSWEEK!!
  3. Annemiek Fidder:
    Hoi Luuk,
    Wat ontzettend fijn dat jij en Stan het beide zo leuk hebben. Goed om te horen dat bij jou het Spaans ook steeds beter te begrijpen is. Heel veel succes deze week met de toetsen en leuk om jouw blog ook te volgen. Groetjes Annemiek (moeder van Stan)
  4. Lars van Arkel:
    28 oktober 2014
    Succes met de toetsweek. Je moet je gewoon niet druk maken, als je goed geleerd heb vlieg je er zo doorheen. (Goed is dan ook weer niet te veel :)
  5. Julian:
    28 oktober 2014
    Geniet ervan . Zet 'm op in de toetsweek!
  6. Hanny:
    28 oktober 2014
    Hey Luuk, je weet ik zeg altijd je kunt het.
    Mag ook wel eens een 6 zijn toch?
    Je moet ook vooral genieten van deze tijd.
  7. Ineke wilkeshuis:
    29 oktober 2014
    Succes met de toetsweken, je kunt het!!!
  8. Natas:
    30 oktober 2014
    De kop is eraf!!! Toi toi toi komende week en ondertussen genieten vh weekend! Hier wordt t een mooi herfstweekend, bij jou vast nog beter!
    Groetjes, Gijsbert & Natas en kleine Suze (ze is zoooo trots op haar grote neef!)