Bioscoopje in het weekend

18 oktober 2014 - Salamanca, Spanje

Na de laatste schooldag van de week, vrijdag, was het eindelijk weekend. Even chillen na allemaal nieuwe dingen. Zaterdag dan natuurlijk lekker uitslapen zou je denken. Nee, hier wordt je op tijd wakker om naar het enige voetbalteam van El Encinar te kijken. Tijdens de wedstrijd was het een lekker weertje, maar daar was het ook mee gezegd.

Na de wedstrijd gingen we nog even naar de bioscoop in Salamanca. Een Spaanse film wel te verstaan. Nou ja, verstaan lukte niet echt, maar het was wel leuk om te zien. Daarna kwam de familie van Nacho en gingen we nog in een Japans restaurant eten. Kortom sushi, mijn favoriete eten.

Luuk

1. Rick:
    19 oktober 2014
    Gaaf man. Leuk je even gezien en gesproken te hebben en leuk dat we alle3 sushi op hadden!
  2. Hanny:
    19 oktober 2014
    Hey Luuk,
    Gisteren een shopdag met Ilse en ze is weer goed geslaagd en jij weer mazzel, ook daar kun je sushi eten.
    Nu zondag, ik ben benieuwd of ze daar echt zondag hebben of uitgaan en ontspanning zoeken. We wachten het wel af hoe je dat gaat beleven. Hier mooi weer maar niet zoals bij jou. Lekker genieten. Liefs